Vue Royale boottochtje brengt internet marketeers samen

Vorig artikel Volgend artikel
1183896991vueroyale

Afgelopen vrijdag was in Leiden de Vue Royale Babbels 2007. Ondanks dat het weer een beetje tegen zat verzamelden 13 Internet marketeers/bloggers zich om met een drankje en een hapje op een bootje door Leiden te varen. Met als doel ideeen en gedachten uit te wisselen.

Evert Jan Koning had een interessante groep mensen verzameld. Jan-Willem van Beek (Vue Royale / Greenberry), Yuri van Geest (Yuri’s Blog / Adviseur / Inspire), Maarten Korz (Vue Royale/Rabobank Nederland), Rien Stierman ((Social Epidemics / DirectMatters)), Erwin van Lun (Mensmerk), Yme Bosma (MediaRepublic), Ingeborg van Lieshout (Bright), Marcel van der Quast (De Personeelzaak), Ivo van Orden (De Personeelzaak), Bas van den Beld (DutchCowboys /NetTraject), Michiel van Galen (Leads2Business) en Martijn Hulst (Twijnstra Gudde) zorgden voor een geanimeerde sfeer waar interessante gesprekken en contacten uit voort kwamen. Het was leuk om mensen die je eigenlijk alleen van naam kent eens een beetje langer te spreken.

De gesprekken varieerden van ondewerp van paraplu's op Bright, Twitter en Hyves tot aan de waarde van de Marcom top 100. Erg interessant

Een goed initiatief dat wat mij betreft zeker navolging mag krijgen in andere plaatsen.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies