Philips lanceert vervolg op online comedy Nigel & Victoria

Vorig artikel Volgend artikel

Philips lanceerde eerder deze week deel twee van de succesvolle branded content comedyserie ‘Nigel & Victoria’ over het liefdesleven van marketingmedewerker Nigel en zijn vriendin Victoria Koblenko, de slimme gadget reviewer. Ook volgen we de wereldwijde zoektocht van Nigel naar nieuwe reviewers die in real life plaatsvond. Zo ook in Nederland.

In de eerste online serie was Victoria Koblenko de officiële product reviewer van de 'On the Go'-accessoires. Hiermee sprak zij slimme en trendy jonge vrouwen aan met een passie voor gadgets, muziek, mode en entertainment. In 6 afleveringen van 4 minuten, worden fans van de serie uitgenodigd om het volgende seizoen van Nigel & Victoria te bekijken: 'The Search'. 

Online meets real life
Philips zorgt met de branded content voor een frisse aanpak op het gebied van fan engagement. In de nieuwe serie van Nigel & Victoria wordt de verhaallijn namelijk geïntegreerd in een real life zoektocht naar productreviewers in landen over de hele wereld, waaronder Nederland. Deze campagne combineert elementen van orginele en grappige content, de inzet van social media én een real life casting.
 
"De manier waarop consumenten relaties aangaan met merken verandert continu. Organisaties moeten deze ontwikkelingen dan ook goed in de gaten", aldus Gary Raucher, VP en hoofd Integrated Communications van Philips. "Philips neemt het voortouw door dit goed te observeren en vervolgens te reageren op de nieuwe manier waarop de consument met content omgaat. Een innovatieve campagne met branded content zoals Nigel & Victoria is hier een goed voorbeeld van."
 
Nieuw gezicht ‘On the Go’-accessoires: Chariva Regina Zaandam (27) mag zich het nieuwe gezicht van Philips voor de ‘On the Go’-accessoires in Nederland noemen. Tijdens een auditie in Amsterdam bewees Chariva zich als een uitstekende gadget reviewer. Volgens de jury is ze spontaan, grappig, past ze goed bij Philips en is ze bovendien heel geloofwaardig. Daarnaast wist ze de gadgets op een eerlijke en enthousiaste manier te reviewen. Na de auditie werden er onder andere reviewfilmpjes opgenomen voor hoofdtelefoons en iPadhoezen. Chariva schreef hier haar eigen scripts voor.
 
Deze auditie was onderdeel van een globale zoektocht naar nieuwe gezichten voor de accessoirereeks. Chariva is 1 van de 10 nieuwe gezichten die Philips wereldwijd  heeft geselecteerd. In de nieuwe afleveringen van Nigel & Victoria doet Nigel naast Nederland ook Engeland, België, Duitsland, Thailand en de Filippijnen aan.

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies