In februari van dit jaar werd bekend dat het eens zo veelbelovende Nederlandse Sellaband failliet was. Snel na dit bericht werd bekend dat de Duitser Michael Bogatzki het bedrijf overnam. Inmiddels kijkt Sellaband weer vooruit en richt zich met de lancering van Sellaband artists widgets op verdere ontwikkeling van het product.
Voor iedere artiest op Sellaband is het sinds vorige week mogelijk om een eigen widget te maken. De widgets zijn embeddable op alle sociale netwerken, maar ook te downloaden als desktop applicatie. In de widget kun je tracks van de artiest luisteren, de funding status van de artiest checken en meteen doorklikken om in de artiest te investeren.
Zie hier de widget van hiphop iconen Public Enemy.
Goed om te zien dat Sellaband er nu voor kiest om haar artiesten tools te geven actief buiten de Sellaband community aan exposure te werken. Ben benieuwd naar verdere ontwikkelingen.
De widget is ontwikkeld door het Amsterdamse Widgets BV.
Verder lezen over Music
Online08.04.2024
Spotify komt met gepersonaliseerde AI-playlist die je zelf maakt
Online05.04.2024
Muziekstreamingdienst Spotify lijkt steeds meer op Primark
Gadgets26.03.2024
Vinyl blijft het winnen van CD’s: dit is waarom
Lekker analoogEntertainment15.03.2024
Fans van Taylor Swift zorgen voor aardbeving
Online13.03.2024
Spotify laat je nu ook muziekvideo’s bekijken
Entertainment08.03.2024
Spotify wordt veel duurder in Frankrijk: ook bij ons?
Hoeveel is nog onbekendOnline01.03.2024
10 tips om concertkaartjes te kopen via Ticketmaster
Tips tegen ticketstressNieuws29.02.2024