Twitterende Speurders

Vorig artikel Volgend artikel
Twitterende Speurders

Speurders wil gebruikers van Twitter de mogelijkheid gaan bieden om advertenties in de eigen timeline te plaatsen.

Daarvoor heeft de online winkelstraat onder alle producten en diensten die worden aangeboden nu het bekende blauwe Twitter-logo geplaatst. Wie daarop klikt, stuurt de advertentie, inclusief link, automatisch door naar het Twitter-platform. Het is mogelijk om hier een vraag of een begeleidend tekstje aan toe te voegen. De zogeheten followers kunnen op de advertentie reageren met bijvoorbeeld een advies. Iemand kan er ook voor kiezen om zijn eigen advertentie in de timeline te plaatsen, zodat deze op Twitter extra onder de aandacht wordt gebracht.

Deze tipfunctie is niet echt nieuw en al langer mogelijk via Hyves. Daarnaast zijn er nog wat extra opties. Zo kunnen gebruikers van Speurders met behulp van een speciale Speurders-widget sinds kort eigen advertenties op hun Hyves-profielpagina tonen. Alle bezoekers zien vervolgens welke spullen iemand te koop aanbiedt. Via deze Speurders-widget is het bovendien mogelijk om nieuwe advertenties in de gaten houden die voldoen aan een specifieke zoekopdracht.

Het gebruik van Speurders.nl beperkt zich niet alleen tot onze website. We vinden het erg belangrijk dat onze gebruikers ook in andere omgevingen op internet met Speurders.nl bezig kunnen zijn”, zegt Bernice Thijm, Marketing Manager van Speurders.nl. “Het online winkelen neemt al jaren fors toe en daar hoort nu eenmaal bij dat je advies kunt vragen aan mensen om je heen. We zien dit als een eerste stap om het sociale aspect van winkelen ook online voor onze gebruikers zo makkelijk mogelijk te maken.”

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies