Kieskeurig in een nieuw jasje

Vorig artikel Volgend artikel
Kieskeurig in een nieuw jasje

Kieskeurig is in een nieuw jasje gestoken. Medewerkers, gebruikers en klanten konden hun mening geven over de nieuwe lay-out, met hun feedback is de nieuwe site vormgegeven. Vandaag nog kun je de oude of de nieuwe versie van de site aantreffen, vanaf morgen enkel nog de nieuwe site.

"De website heeft een meer volwassen en rustigere uitstraling gekregen. Een overzichtelijkere structuur zorgt ervoor dat consumenten nu nog beter producten, prijzen en webwinkels kunnen zoeken, vergelijken en kiezen", aldus Minouk Fieggen-Verkerke, Hoofd Marketing bij Kieskeurig.

Een aantal veranderingen zijn:
* Een verbeterde navigatie: met een uitklap-balk bovenin de site
* ‘Plaats een review’ button: staat prominenter op de site. Consumentenervaringen zijn 1 van de belangrijkste onderdelen van ons succes.
* Aangepast zoekresultaat: producten kunnen geselecteerd worden op prijs en merk. Daarnaast is het resultaat na een zoekopdracht overzichtelijker.
* Nieuwe overzichtspagina: naast de review, prijs en informatiepagina per product, is er nu ook een ‘overzichtspagina’. Alle informatie over het product in één oogopslag.
* Meer printopties: op elke pagina staat nu een printknop. Zo heeft u altijd de product en prijsinformatie bij de hand

Zo op het eersten gezicht lijkt de site dus een hele verbetering. Tijd dus om de site eens even door te spitten. Wat vinden jullie van de nieuwe site?

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies