Jongbereik.nl nieuw platform om jongeren te bereiken

Vorig artikel Volgend artikel
Jongbereik.nl nieuw platform om jongeren te bereiken
-199.jpg

Dit blijkt uit onderstaand persbericht.

Funnygames.nl, Habbo en Eccky lanceren onder de naam “Jongbereik.nl” bannerpakketten met naar eigen zeggen 50% netto bereik onder tieners. Dit blijkt uit onderstaand persbericht.

AMSTERDAM, 11 december 2007 - Habbo (TTG Sulake), Funnygames.nl (Tibaco internet media) en Eccky (MediaRepublic) bundelen hun krachten in het nieuwe advertentieplatform Jongbereik.nl.

Jongbereik.nl is in staat bannerpakketten aan te bieden met een gegarandeerd uniek bereik van 1.000.000 jongeren van 10 tot en met 19 jaar (circa 50% van de populatie). Voor de pakketten is een “awareness” en “traffic” variant beschikbaar, in lijn met de meest voorkomende doelstellingen van adverteerders.

Een nieuw platform dus dat de krachten van game advertising in brede zin combineert. Het volledige persbericht lees je op GameAds.

Peter Davelaar

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies