Crossmedia grootste categorie bij SpinAwards

Vorig artikel Volgend artikel
1172754996cyf

Voor het eerst telt bij de Spin Awards de categorie ‘Beste crossmedia campagne’ het grootste aantal inzendingen, 74 maar liefst. Crossmedia blijft hiermee de categorie Online Campagnes (71 inzendingen) net voor.

Voor het bestuur van de Spin Awards is het duidelijk: steeds vaker wordt interactieve én traditionele media in geïntegreerde vorm ingezet. Stephan Fellinger, bestuursvoorzitter: ‘Al jaren praten we over de combinatie van interactieve en traditionele media, dat is de heilige graal binnen communicatie. Dit jaar zien we dat ook terug in het aantal inzendingen’

In totaal werden 304 cases ingezonden. De nieuwe categorie “Beste innovatieve concept” doet het ook goed, hier werden 55 inzendingen geteld. Fellinger: ‘Een duidelijk signaal dat de interactieve industrie creativiteit en innovatie maximaal weet te combineren.’

Lees verder op Molblog.nl

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies