Media16.08.2008

Gratis naar het Crossmedia Zomercafé


gratis-naar-het-crossmedia-zomercafe.jpg
gratis-naar-het-crossmedia-zomercafe.jpg

Na het druk bezochte Mediapark Jaarcongres, luidt iMMovator het nieuwe seizoen in met een speciale zomereditie van het (gratis) Cross Media Café. Monique van Dusseldorp en Peter Olsthoorn zullen in een levendige talkshow de interactieve en crossmediale plannen van het nieuwe seizoen bespreken met de hoofden ‘nieuwe media’ van NOS, Vara, MTV en SBS.

Deze bijeenkomst is voor alle geinteresseerden gratis toegankelijk en wordt gehouden in het Cross Media Café op dinsdag 26 augustus van 15.30 tot 17.30, in Studio 4 op het Mediapark in Hilversum. Aanmelden kun je via www.immovator.nl/zomercafe

Monique van Dusseldorp en Peter Olsthoorn zullen in een levendige talkshow de interactieve en crossmediale plannen van het nieuwe seizoen bespreken met de hoofden ‘nieuwe media’ van NOS, Vara, MTV en SBS:

•    Roeland Stekelenburg, Hoofd Innovatie NOS. Meteen na het slot van de Olympische Spelen krijgt u als eerste inzicht in gebruik en succes van het grootste crossmediale project van de Publieke Omroep. Televisie, internet, radio, mobiel, en vele kanalen: de Olympische Spelen 2008 zijn door de NOS op spectaculaire manier verslagen.
•    Edwin Valent, hoofd Nieuwe Media Vara. De VARA breidt sinds dit jaar in de hoogste versnelling haar mediamix uit. Valent vertelt meer over deze nieuwe koers en de daarbij behorende projecten.
•    Vivian Opsteegh, Hoofd Digitale Media MTV Networks. MTV heeft als grootste jongerenzender uitstekend inzicht in het veranderende mediagedrag van jongeren. Opsteegh brengt een bijzondere case met nieuwe mobiele toepassingen mee.
•    Jeroen Verbeek, Directeur Interactieve Media, SBS Broadcasting. SBS maakt een enorme verandering door met sterke cross mediale formats en innovatie op het gebied van distributie. Verbeek geeft u inzicht in de laatste ontwikkelingen.

De dag wordt begonnen met een kort media journaal. Heeft u ook een nieuwtje? Een groot nieuw project? Een nieuwe dienst? Het grootste crossmediale format van de Benelux? Laat het dan weten via events@immovator.nl

Verder lezen over Crossmedia

​Dit is wat Disney World zo bijzonder maakt!

Even een paar dagen helemaal ondergedompeld worden in de wondere wereld van Disney. Het is voor velen een bijzondere beleving. Herinneringen ophalen aan vroeger (als kind?), of nieuwe herinneringen maken (met kinderen?)....

Entertainment06.04.2024

​Dit is wat Disney World zo bijzonder maakt!

​5 x waarom stockmedia voor je eigen website heel handig zijn

Je ziet het wel eens op het NOS Journaal: heel willekeurige beelden van mensen die op straat lopen, of handen die tikken op een toetsenbord. Het zijn stockbeelden: beelden die vaker worden gebruikt en wat algemener zijn....

Marketing13.10.2023

​5 x waarom stockmedia voor je eigen website heel handig zijn

Artifact: alles wat je moet weten over deze handige nieuwsapp

Wat slimmeriken die eerst bij Instagram werkten hebben eerder dit jaar de app Artifact gelanceerd: een mix tussen de krant/de media en social media. Het is in Nederland nog niet een app waar iedereen het over heeft, maar...

Media14.09.2023

Artifact: alles wat je moet weten over deze handige nieuwsapp

Havas+Lemz breidt uit met Havas Play

Het branded content en partnerships-team van Havas+Lemz lanceert Havas Play. Dit gloednieuwe label dat wereldwijd gelanceerd wordt, bouwt betekenisvolle relaties tussen merken en mensen op het snijvlak van entertainment,...

Media22.03.2023

Havas+Lemz breidt uit met Havas Play

"Voor elk merk het juiste speelveld"
Zo kies je het juiste kanaal om je boodschap over te brengen

Heb je een geweldig product gemaakt waar je volledig in gelooft, maar weet je niet goed hoe je het over de bühne kunt krijgen? Televisie, radio, social media, reclame op internetpagina’s, adverteren in (lokale) krante...

DC Business19.01.2023

Zo kies je het juiste kanaal om je boodschap over te brengen

​Raad van State geeft advies over reclameverbod voor online gokken

Het ontwerpbesluit voor het verbod op ongerichte online casino reclames voor hoog-risico kansspelen is gedeeld met de Raad van State. Deze is nauwkeurig doorgenomen door de adviesgever en inmiddels is er een reactie naar...

Online10.01.2023

​Raad van State geeft advies over reclameverbod voor online gokken

Uitgevers uit onder andere Nederland eisen 25 miljard van Google

Google heeft een grote vinger in de pap als het gaat om het gevonden worden van berichtgeving vanuit de media. Het bepaalt met zijn algoritme welke media er bovenaan komen te staan en heeft daardoor grote invloed op de c...

Online13.09.2022

Uitgevers uit onder andere Nederland eisen 25 miljard van Google

​8 manieren om media monitoring toe te passen in je marketingstrategie

Een van de grootste uitdagingen van MarCom professionals is om voortdurend met goede content te komen dat aanslaat bij het gewenste publiek. Van blogs tot nieuwsbrief teksten en marketing pagina's - ze moeten de juiste m...

Marketing16.06.2022

​8 manieren om media monitoring toe te passen in je marketingstrategie

Media monitoring inzetten voor optimaal inzicht over je merk