Online05.06.2010

Woonaccent makelaars jat videocampagne, maken collega’s zwart en noemen zichzelf ‘authentiek’ #fail


woonaccent-makelaars-jat-videocampagne-m.jpg
woonaccent-makelaars-jat-videocampagne-m.jpg

Wat is social reputation en merkreputatie? A. Uitroepen dat JIJ de beste bent? B. Jouw collega’s in de sector belachelijk maken door middel van een gejat videoconcept. C. Jezelf in een markt met weinig kopersvertrouwen arrogant opstellen. D. Organisch op basis van een goede klantgerichtheid, goede klantbediening en collaboratie naar een natuurlijk verwoorden reputatie toe werken.

Door de anonieme reageerders die spijtig genoeg niet on topic willen reageren en hen die wel een volwassen reactie plaatsen willen aanvallen gaat de discussie inclusief reacties verder op Onlinemarketeer.tv. Plaats daar jouw ongezouten mening.

Patrick Petersen

Vreemde eend Patrick Petersen RDM MA MSc is een ervaren ondernemer, spreker en docent (aan onder andere Nyenrode Business University, Beeckestijn Business School en EURib) die het nuchtere ‘lachen en leren’ combineert in zijn inspirerende optredens. Senior online strateeg, crossmediaal marketeer, contentmarketeer, internetondernemer, internationaal spreker, docent en auteur. Hij studeerde af op divers eigen (content-) marketingmodellen die hij voor tal van internationale organisaties, zoals Heijmans, Hästens, Somfy smart home, Trendhopper holding, T-Mobile Nederland, AtMostTV, TU Delft, IKEA Nederland, MTV Europe en Coolcat, succesvol in de praktijk bracht.