Interactieve trailer als promotie Avatar Dvd release

Vorig artikel Volgend artikel
Interactieve trailer als promotie Avatar Dvd release

20th Century Fox Home Entertainment heeft een interactieve trailer gelanceerd ter promotie van de vandaag verschenen film Avatar op Blu-ray en DVD.

Dankzij nieuwe technologie binnen rich media ads, ontwikkeld voor de wereldwijde home entertainment campagne, kunnen kijkers binnen de trailer in en uit zoomen op ieder frame, op ieder moment pauzeren en hot spots selecteren zonder ooit de trailer te verlaten. Door te klikken op interessante hot spots binnen de trailer, kunnen consumenten gerelateerde clips uit de film en informatie over de wereld en inwoners van Pandora bekijken. (Demo banner is hier te zien).

"AVATAR verbaasde ieder publiek ter wereld met de revolutionaire techniek die naadloos opging in de totale en immense bioscoop ervaring," zei Mary Daily, Executive Vice President Marketing, 20th Century Fox Home Entertainment. “We hebben de drive voor baanbrekende nieuwe technologie doorgevoerd in onze campagne. Ondanks dat er in het verleden al interactieve video's zijn gebruikt, gaven deze niet de meeslepende ervaring zoals deze- en zeker niet binnen rich media.

"Wat werkelijk verbluffend is, is dat ons digitale team in staat was om de roll out van deze feature wereldwijd uit te voeren – werkend met plaatselijke kantoren en media bureaus om uitgevers over te halen om deze ad uit te laten voeren die meer eiste dan dat ze ooit toe hadden toegestaan," voegde Vincent Marcais, Senior Vice President International Marketing, 20th Century Fox Home Entertainment daaraan toe. "Het feit dat we de mogelijkheid hadden om zo veel uitgevers wereldwijd een uitzondering te laten maken voor de eisen die deze specifieke unit met zich mee brengt is een statement die duidelijk maakt hoe indrukwekkend deze ervaring is."

20th Century Fox Home Entertainment maakte gebruik van de diensten van internationaal creatief bureau, Thinkjam, om de interactieve units te bouwen. En die van Eyeblaster voor het serveren van de rich media. Het resultaat is een complex product dat een sleutel-onderdeel is van een wereldwijde digitale marketing campagne zoals in het verleden nog nooit vertoond is in verband met een home entertainment lancering. De campagne zal tegelijk in 15 markten wereldwijd gelanceerd worden.

"Het benaderen van bezoekers met hoge kwaliteit streaming video's op nieuwe en inventieve manieren laat de magie van AVATAR tot leven komen,” zei Gal Trifon, CEO and Co-founder, Eyeblaster. "Samen, pionierde we een nieuw gebied van interactieve HD en hebben we digitaal adverteren naar een hoger niveau getild."

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies