Carl is een online marketeer met focus op zoekmachine marketing bij het Belgische digital performance marketingbureau FairEtail. Van jongs af aan gepassioneerd door consumer technologie en sinds zijn eerste job bij Produpress (uitgever auto magazines) ook door de automobielindustrie. In zijn studententijd schreef hij geregeld voor BelgianCowboys, nu blogt hij sporadisch op DutchCowboys.nl
Vorige week stond in het teken van de lancering van Google+, Google’s nieuwe stap in de wereld van de sociale media,
in de hoop van het steeds maar groeiende Facebook marktaandeel iets terug te winnen. Na eerdere pogingen met Google Wave en
Google Buzz lijkt het deze keer serieus en hebben de ontwikkelaars goed
gekeken naar hun grootste concurrent ooit: Facebook.
De grote vraag die je als gebruiker je moet afvragen is wat je er mee
wilt gaan doen. ZNDet Belgie maakte enkele dagen geleden een mooie
videoreview waarin ze uitleggen waar het nu juist allemaal om gaat.
Verder lezen over Google
Artificial Intelligence03.10.2024
Knoop straks in het Nederlands een gesprek aan met Gemini Live
Mobile01.10.2024
Epic klaagt Google en Samsung aan om alternatieve appwinkels
Search25.09.2024
Google introduceert een speelse doodle met popcorn
Gadgets23.09.2024
5 dingen die je moet weten over Google TV Streamer
Marketing18.09.2024
Marketeer, je krijgt meer controle over Google Ads-campagnes
Artificial Intelligence12.09.2024
Podcast maken? AI doet het vanaf je notities
Zeg maar niksTechnology11.09.2024
De EU wordt rijk deze week: miljardenboetes voor Google en Apple
Mobile14.08.2024