Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Het volgende hoofdstuk in de samenwerking tussen Twitter en Viacom is een vijfdaags durend comedyfestival, dit in samenwerking met Comedy Central. Volgens de New York Times zal het comedyfestival op Twitter uitgewerkt worden in tweets en vines. Het festival begint op maandag 29 april en zal te vinden zijn via de hashtag #ComedyFest. Vijf dagen lang zullen cabaretiers (amateurs en professionals) continu grapjes tweeten en vines plaatsen.
Twitter wordt steeds meer een modern platform voor creatievelingen zoals cabaretiers en andere komieken. 140 tekens zijn genoeg om je talenten te kunnen vertonen aan een groot publiek. Vorige week lanceerde Twitter ook al Twitter #Music. Ook via deze dienst kunnen gebruikers op zoek gaan naar nieuw komisch talent. Helaas nog niet in Nederland en België, zoals al bekend is.
Na het festival is Comedy Central van plan om Comedy Central: Stand-Up te lanceren, een gratis app voorzien van advertenties waarmee optredens van verschillende cabaretiers opgezocht kunnen worden. Via een speciaal aanbevelings-algoritme kunnen gebruikers nieuwe cabaretiers opzoeken.
Verder lezen over Twitter
Social Media05.12.2024
Pakjesavond! De leukste inhakers rondom Sinterklaas
Social Media01.12.2024
Deze Week Viral: de koffer in, sloppenmode en meer
Social Media25.11.2024
Bluesky neemt standpunt in tegen AI-training met gebruikersdata
Social Media17.11.2024
Deze week viral: Heel Holland Frituurt, Paul vs Tyson en levende mannequins
Social Media13.11.2024
Dit zijn 3 alternatieven voor social medium X
Social Media04.11.2024
X laat mensen die je hebt geblokt toch je posts lezen
Social Media31.10.2024
Happy Halloween: de leukste posts en inhakers
Social Media27.10.2024