Emerce Narrowcasting (1)

Vorig artikel Volgend artikel
1119565211emercenarrwocasting

Gisteren was de Emerce update over Narrowcasting. Nieuw publiek voor iets wat zoiets is als instore television. Het moet voor echte "Geeks" zijn bedoeld. Na een paar presentaties had ik random het volgende jargon genoteerd.

Plasma-screen, adsl, adtraxion of adtraction, saturn formule, hypermarkt, cases, instore, retailers, points of sale, content, innovatief, bottumline, exploiteren, contact momenten, medium, kanaal en channel, commercial break, demobooth, instoreTV, innovation=survival, campagne, opgeschaald, uitzendstraat, uithangbord, promo, player, programmering, ietm sponsoring, beamer, branded environments, high traffic locaties, onestopshop, in car entertainment, hardware, trade-count, videoclips, front-end, media-sales, gastbeleving, digitale abri's, snackable content, eigen identiteit, connected kitchen, premium positie, inbreekmogelijkheden, pop, points of purchace, webstation, technologische verfijning.

Narrowcasting gaat dus over die mooie platte televisieschermen bij McDonald's waar heel de dag videofilmpjes te zien zijn die deels, informatief maar ook commercieel kunnen zijn.

De volledige fotoset wordt later nog ge-upload.

Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade....

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies