De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Hoe zetten Nederlandse bedrijven hun social media in en welke verschuivingen kunnen in de toekomst verwachten? Wat zijn de hypes en wat de blijvers? Én wat voor content is aantrekkelijk voor social media-gebruikers? Het Pondres Social Media Onderzoek 2014 (#SMO_14) zoekt naar antwoorden op deze vragen.
Het onderzoek is een samenwerking tussen Pondres en online onderzoeksbureau MWM2 om de professional van actuele inzichten te voorzien. MWM2 stelt haar onderzoekstool ter beschikking en waarborgt de kwaliteit van het onderzoek.
We zijn benieuwd naar jouw visie en gebruik van Social Media op bedrijfsniveau. Immers, zonder deelnemers geen onderzoek en zonder onderzoek geen inzicht. Daarom vragen we je om 10 minuten tijd te maken en deze vragenlijst in te vullen. Na afloop van het onderzoek ontvang je dan uiteraard een uitgebreide rapportage met alle ins en outs.
Vragen
Het onderzoek geeft o.a. antwoord op de volgende vragen:
- Waarom wordt er wel of geen social media ingezet?
- Welke social media kanalen zijn ingezet in 2013?
- En welke verwacht men in te zetten in het resterende deel van 2014?
- Met welke frequentie zijn bedrijven actief op de sociale media?
- Wat zijn de doeleinden van de social media inzet?
- Op basis van welke statistieken meet men de resultaten?
- Wat voor soort content kan het beste geplaatst worden?
- Op welke social media kan dit het beste gedaan worden?
We voeren het onderzoek uit in diverse branches om zo een compleet beeld te krijgen van de huidige ontwikkelingen rondom Social Media. We stellen je medewerking aan het #SMO_14 zeer op prijs en bovenal zijn we erg benieuwd naar je visie.
Doe mee
Meedoen? Vul de enquête hier in.
Verder lezen over Onderzoek
Online11.12.2024
Zo ziet ‘de wetenschappelijke methode’ van onze wolvendeskundigen eruit
Cybercrime29.10.2024
25% van de Nederlandse bedrijven is niet goed voorbereid op cyberdreiging
Online28.10.2024
Hoe valt het ontstaan van eilandbogen of vulkaanbogen te verklaren?
Marketing01.10.2024
Online marketingcampagnes vooral effectief voor nieuwe klanten
Nieuws17.09.2024
Gecombineerde NIVEL- en CBS-gegevens COVID-19-pandemie zijn prima te verklaren!
Social Media04.09.2024
“Trap Er Niet Influencer” doet onderzoek naar effecten van social media
Nieuws21.08.2024
De stollingsgesteenten cyclus op aarde
Artificial Intelligence14.08.2024