De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Britten kopen van alle Europeanen de meeste artikelen online (onderzoek EIAA onder 7.000 mensen). 30% (EU gemiddelde 19%) van de Britse consumenten in 2004 meer dan 16 artikelen online kocht. 75% van die aankopen werd met een creditcard betaald.
Gebruiksgemak en snelheid waren de meest genoemde redenen om online iets aan te schaffen. Bij film- en theatertickets, evenals bij reizen en muziek, leidt het opzoeken van online informatie ook tot online kopen. Toch gebruikt nog ruim een derde van de internetgebruikers het net alleen voor informatie en koopt daarna offline.
Andere onderzoeksresultaten: – 96% van de consumenten was tevreden met hun online shoppingervaring
– 49% daarvan had meer vertrouwen in het online koopproces dan in 2003
– 75% zag het gemak van online kopen als grootste voordeel, 65% noemde snelheid
– 50% noemde de verscheidenheid aan producten online als voordeel
– 85% daarvan doet na het zoeken naar muziek op internet ook een online aankoop
– 80% doet na het zoeken naar een reis op internet ook online een aankoop,
– 84% van de consumenten doe online zoeken naar een kaartje voor de bioscoop of theater, kopen daarna het kaartje online
– 74% van de mensen die browsen naar eten, kopen vervolgens de producten online (Gelezen op Marketing Online)
Verder lezen over Muziek
Entertainment09.12.2024
Nieuwe AI Kersthit: ‘Christmas With You There’
Entertainment05.12.2024
5 redenen waarom Spotify Wrapped een teleurstelling is
Online27.11.2024
Spotify laat je nu veel langer terugkijken wat je luisterde
Media21.11.2024
Wanneer komt Spotify Wrapped 2024 uit?
Online20.11.2024
Shazam heeft al 100 miljard nummers voor ons opgezocht
Entertainment15.11.2024
De biopic van zanger Robbie Williams gaat over een aap
Gaming15.10.2024
PlayStation: The Concert volgend jaar in Ziggo Dome
Artificial Intelligence03.10.2024