Online14.10.2011

Redesignme introduceert partnerprogramma


redesignme-introduceert-partnerprogramma.jpg
redesignme-introduceert-partnerprogramma.jpg

Vandaag heeft Redesignme haar partnerprogramma gelanceerd. In 4 jaar tijd is het bedrijf uitgegroeid tot een belangrijke speler in het bedenken en ontwikkelen van tools voor crowdsourcing, co-creatie en community onderzoek. Met het nieuwe partnerprogramma worden alle tools beschikbaar gesteld aan bureaus met een eigen segment en netwerk van klanten.

Wij zijn van mening dat je in de huidige economie moet kunnen delen om te kunnen vermenigvuldigen“, aldus Maxim Schram, oprichter van Redesignme. “Bij onze tools staat samenwerken en vertrouwen centraal en dat willen we ook verder doorvoeren in onze eigen bedrijfsvoering. Als iedereen kan blijven focussen op zijn eigen passie en open staat voor samenwerking, is dat goud waard, voor alle betrokken partijen.

De tools die de kern vormen van het partnerprogramma zijn Redesignme Connect, een internationaal crowdsourcing platform voor ideegeneratie met meer dan 9000 creatieven, Redesignme Ideations, een personaliseerbaar community platform voor onderzoek en innovatie en Redesignme Live!; een netwerk van experts voor offline co-creatie sessies. Naast de tools zullen partners ook intensief betrokken worden bij de verdere ontwikkeling van de tools en bij kennissessies om zo de opgedane ervaring optimaal met elkaar te delen.

Bij de start van het partnerprogramma maakt Redesignme de eerste 3 partners bekend. Dit zijn onderzoeksbureaus Ruigrok Netpanel, Trendbox en marketing adviesbureau VODW.

Meer informatie over het partnerprogramma ias te vinden op www.redesignme.com/nl/partnerprogramma.

Verder lezen over Co Creatie

Wij hebben het vaccin tegen eenzaamheid bedacht

In de rubriek ‘Beter goed bedacht dan slecht gejat’ deelt Jeroen van Veen, oprichter van creatief bureau Truestory, zijn beste ideeën met de wereld. Waarom? Omdat een waardevol idee, waar niks mee gebeurt, waardeloo...

Marketing15.06.2020

Wij hebben het vaccin tegen eenzaamheid bedacht

Generatie X & Y over de toekomst van beurzen en evenementen

Transparantie, eerlijke informatie en gevoel van exclusiviteit. Of toch liever co-creatie, guided tours en kennis delen. Beurzen en evenementen zijn volop in ontwikkeling. De Amsterdam RAI onderzocht de wensen en behoeft...

Events22.04.2013

Generatie X & Y over de toekomst van beurzen en evenementen

Factor 13: “Een gelijkwaardige samenwerking tussen merk en klant is essentieel”

'Content is king' is een uitdrukking die we veelvuldig voorbij horen komen, veelal gevolgd door bijvoeglijke naamwoorden zoals boeiend, grappig, uitlokkend of interactief. Tijdens Factor13, een event georganiseerd door F...

Marketing25.02.2013

Factor 13: “Een gelijkwaardige samenwerking tussen merk en klant is essentieel”

McMood wint eerste co-creatie campagne van McDonald’s

De McMood burger van James Zeelenberg uit Utrecht is de winnende burger van de eerste en tevens zeer succesvolle co-creatiecampagne van McDonald’s Nederland. Martijn Krabbé, jurylid en presentator van de finale, maakt...

Online18.09.2012

McMood wint eerste co-creatie campagne van McDonald’s

Theater, maar dan met je mobieltje

Waar je normaal in het theater verzocht wordt je mobieltje uit te zetten, vraagt theatermaker Lotte van van den Berg je juist 'm van tevoren even helemaal op te laden. Want bij haar nieuwe voorstelling Pleinvrees ga je'm...

Events26.07.2012

Theater, maar dan met je mobieltje

Redesignme lanceert community research tool

Na meer dan 8 maanden ontwikkeling lanceerde Redesignme afgelopen week een nieuwe tool ontwikkeld voor het houden van online marktonderzoek door bedrijven en bureaus. De tool heet Ideations2 en bundelt 5 jaar ervaring op...

Online12.05.2012

Redesignme lanceert community research tool

Verder lezen over Crowdsourcing

Chinees techbedrijf laat gebruikers zelf nieuwe gadgets ontwerpen

Project CSX is de naam die het Chinese bedrijf ZTE heeft gegeven aan haar nieuwste project: het crowdsourcen van een nieuw mobiel product. Veel bedrijven zouden het niet aandurven om min of meer ¯\_(ツ)_/¯ als antwoor...

Mobile15.09.2016

Chinees techbedrijf laat gebruikers zelf nieuwe gadgets ontwerpen

Chinese maker ZTE gebruikt crowdsourcing voor innovatie
​Tip voor de overheid: gebruik de crowd

Internettechnologie is bij uitstek een middel om mensen met elkaar te verbinden en bij elkaar te brengen voor een gemeenschappelijk doel. Oftewel: om de crowd in stelling te brengen. Ook de overheid zou van the crowd kun...

Online29.04.2015

​Tip voor de overheid: gebruik de crowd

Crowdsuing: Het volk vs de banken

Banken onderzoeken hoe ze geld kunnen verdienen aan betaalgegevens van klanten. Informatie die potentieel goud waard is voor adverteerders. Heb je een hoog inkomen of geef je veel uit aan dure tickets en reizen, dan

Online30.10.2014

Crowdsuing: Het volk vs de banken

Crowdsourced vlees van de koe: ‘Crowd butching’

Steeds meer mensen hebben de behoefte om diervriendelijk en duurzaam geproduceerd vlees te kopen. Maar hoe weet je zeker dat je vlees echt helemaal in orde is? Via de website koopeenkoe.nl koop je samen met andere consum...

Online13.01.2014

Crowdsourced vlees van de koe: ‘Crowd butching’

Fiverr: 100 Nederlandse Facebook-likes voor minder dan 3 euro 65

Af en toe kom je op sites waar je mond weer van open valt. Fiverr.com is er zo een. Ik weet niet eens meer hoe ik er kwam, maar als je eenmaal op de site zit - voorspel ik je - wordt het erg lastig niet iets uit te probe...

Marketing23.12.2013

Fiverr: 100 Nederlandse Facebook-likes voor minder dan 3 euro 65

Transavia bedankt Facebook fans met eerste crowdsourced fanflight

Transavia heeft in samenwerking met Radio 538 een eerste fanflight georganiseerd. Deze reis is volledig samengesteld, crowdsourced dus, door Facebook-fans van Transavia en luisteraars van 538. Ze konden dus zelf hun best...

Social Media18.10.2013

Transavia bedankt Facebook fans met eerste crowdsourced fanflight

‘The golden ticket’ voor studenten: ING #Jumpstart

In 2012 won ING al de ‘Social Media Monitor 5’ en bleef hiermee verassend bedrijven als KLM en Vodafone op het gebied van Social Media inzet voor. Nu lanceert ING een Social Media campagne op het gebied van jongeren...

Social Media10.07.2013

‘The golden ticket’ voor studenten: ING #Jumpstart

OpenStreetMap gebruikt crowdsourcing in interactieve graphics

In de laatste 8 jaar is de groei van OpenStreetMap snel gegaan. De open-source kaartensite heeft meer dan 1 miljoen bijdragen die bij elkaar 21 miljoen mijl aan gedetailleerde wegen weergeven over de gehele wereld. Het i...

Online12.06.2013

OpenStreetMap gebruikt crowdsourcing in interactieve graphics

Verder lezen over Redesignme

Redesignme lanceert community research tool

Na meer dan 8 maanden ontwikkeling lanceerde Redesignme afgelopen week een nieuwe tool ontwikkeld voor het houden van online marktonderzoek door bedrijven en bureaus. De tool heet Ideations2 en bundelt 5 jaar ervaring op...

Online12.05.2012

Redesignme lanceert community research tool

Wat moet je eigenlijk met al die Facebook fans?

Een hele hoop fans op de Facebook pagina van je bedrijf is natuurlijk prachtig. Het is een teken dat klanten en consumenten zich verbonden voelen met je merk. Ook de promotionele waarde van veel fans is aantrekkelijk, wa...

Social Media31.05.2011

Wat moet je eigenlijk met al die Facebook fans?

RedesignMe.com geredesigned

RedesignMe.com is een van de plekken voor bedrijven om in contact te komen met creatieve geesten om originele, innovatieve ideeën te verzamelen voor nieuwe producten en diensten.De website heeft nu een nog betere aan...

Online12.10.2010

RedesignMe.com geredesigned

Programma Co-Creation Event biedt inspiratie en innovatie

Op 29 september 2010 vindt op de High Tech Campus in Eindhoven het Co-Creation Event 2010 plaats. Dit eendaagse evenement is bedoeld voor marketeers, innovatiemanagers, productontwikkelaars en voor iedereen die zich bezi...

Events21.09.2010

Programma Co-Creation Event biedt inspiratie en innovatie

RedesignMe lanceert dienst voor bedrijf en freelancer

Vorige week donderdag introduceerde RedesignMe haar nieuwe dienst "RedesignMe Live!". De dienst werd die dag aan een select gezelschap van marketeers en innovatie-experts gepresenteerd in Hotel Allicht in Eindhoven. "Red...

Online29.06.2010

RedesignMe lanceert dienst voor bedrijf en freelancer

Private Co-Creation portals

RedesignMe, het bedrijf dat consumenten via internet producten laat (door)ontwikkelen voor o.a. Pickwick en Mora, introduceert een nieuwe dienst: De private co-creation portal. Via deze portals kunnen bedrijven hun eigen...

Online11.09.2009

Private Co-Creation portals

CreatAd & RedesignMe

Na de eerste keynote speakers en de panneldiscussie waren ook nog een aantal workshops te bezoeken tijdens het Co-Creation event. Gekozen kon er worden uit:* Ideavents "How to Implement Open Innovation"* CreatAd "Adverti...

Events25.06.2009

CreatAd & RedesignMe

“Consument ontwerpt voor fabrikant via Web 2.0”

Consumenten worden beloond om met fabrikanten mee te denken over het ontwerp van hun producten. Dit via de innovatieve website www.RedesignMe.com, een Nederlandse vinding. Eind vorig jaar lanceerde het bedrijf RedesignMe...

Media22.07.2008

“Consument ontwerpt voor fabrikant via Web 2.0”