​KPN zet de komende jaren vol in op het KPN-merk

​KPN zet de komende jaren vol in op het KPN-merk

En stopt dus met Telfort, XS4ALL en Yes Telecom

Vorig artikel Volgend artikel

KPN gaat op korte termijn, binnen 1 à 2 jaar, stoppen met de andere merknamen en de focus leggen op het merk KPN. Hierdoor gaan er een aantal bekende namen zoals XS4All, Telfort en Yes Telecom verdwijnen.

KPN wil als KPN een onbetwiste kwaliteitsprovider worden met de beste diensten, klantenservice en netwerken. Ze hebben met het KPN-merk de ambitie alle klantengroepen in de verschillende segmenten te gaan bedienen, van voordeeldiensten tot premium diensten.

Het merk KPN

Daarom gaat KPN alle focus leggen op het KPN-merk met gecombineerde diensten voor Nederlandse huishoudens en bedrijven. Om uitvoering te geven aan deze strategie, zullen ze in de loop van 2019 en 2020 het KPN-merk aanvullen met alle sterke eigenschappen van de merken Telfort, Telfort Zakelijk, XS4ALL en Yes Telecom.

Klanten merken niks

Voor klanten van deze merken verandert er niets. KPN heeft het voornemen om op termijn de dienstverlening van deze merken verder te laten gaan onder de vlag van het KPN-merk. Ofwel contacten zullen gewoon doorlopen men zal alleen op termijn klant van KPN worden.

Focus

"Met de focus op het KPN-merk gaan we de KPN-dienstverlening uitbreiden met de beste elementen van de afzonderlijke merken, zoals de hoogst gewaardeerde service van XS4ALL, de betaalbare voordeeldiensten van Telfort en de persoonlijke service en het deskundig zakelijk advies van Yes Telecom," aldus Jean-Pascal Van Overbeke, Hoofd Consumentenmarkt van KPN. "Hierdoor zijn we in staat om consumenten en ondernemers een nog betere gebruikerservaring te bieden met toonaangevende combinaties van vaste en mobiele diensten. We starten bijvoorbeeld in april met het bieden van extra voordelen voor consumenten die Telfort- en KPN-producten combineren."

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies