Dutchcowboys was vorige week exclusief bij een resque-squad actie van Adobe, die ondermeer plaatsvond in Amstelveen. Grote reclamebureaus, waaronder TBWA, FHV BBDO, Euro RSCG en DDB werden bestormd in het kader van ‘Meld tijdverlies anoniem’ campagne, bedoeld om om sneller werken met Creative Suite 4 (CS4) software onder de aandacht te brengen. Bekijk de exclusieve video-impressie van de actie!
Verder lezen over Adobe
Online15.04.2024
Adobe geeft indrukwekkend voorproefje van AI in videobewerking
Online27.03.2024
Canva neemt Affinity over: Adobe mag wel oppassen
Technology01.03.2024
Adobe Project Music GenAI Control is de Photoshop voor muziek
Technology19.12.2023
Adobe draait koop van Figma terug: dit is waarom
Technology16.10.2023
Adobe steelt met speciale jurk en AI-videobewerking de show
Online26.05.2023
Photoshops nieuwe generatieve AI blaast de wereld weg
Online21.03.2023
Adobe komt -hoe kan het ook anders- met eigen antwoord op Dall-E
Online15.06.2022