Ziggo Dome is een F1 Fan Zone tijdens Grand Prix van Oostenrijk

Ziggo Dome is een F1 Fan Zone tijdens Grand Prix van Oostenrijk

Vorig artikel Volgend artikel

De Grand Prix van Oostenrijk is zondag 30 juni niet alleen levensecht te volgen op de tribunes bij het circuit, maar ook voor duizenden fans in de Ziggo Dome.

Ziggo organiseert, tijdens de race die Max Verstappen vorig jaar winnend wist af te sluiten, voor klanten een exclusief evenement. Op een levensgroot scherm bekijk je dan live de prestaties van Max Verstappen in Oostenrijk onder begeleiding van Ziggo Sport’s boegbeeld Jack van Gelder.

Formule 1 in Ziggo Dome

Het is voor het eerst in Nederland dat zoveel fans tegelijkertijd de Formule 1 kunnen beleven. In de Amsterdamse poptempel verrijst een Formule 1-podium met levensgroot scherm. Het programma is volledig gericht op de Formule 1-fan. De presentatie ligt in handen van bekende F1 gezichten en de vaste presentator van Ziggo Sport, Jack van Gelder. Hij warmt het publiek op voor de race die Max Verstappen vorig jaar voor het oog van duizenden Oranjefans wist te winnen.

Spektakel verwacht

Van Gelder is erg enthousiast over zijn rol op het evenement. "Met mijn enthousiasme voor zowel de sport als voor Max in het bijzonder, aangevuld met de kennis van F1 coryfeeën maken we er samen met de fans een fantastisch spektakel van. Wat we precies gaan doen kan ik nog niet verklappen, maar je wilt het echt niet missen!"

De groei van Formule 1

Ziggo Sport is dé thuisplek van Formule 1-liefhebbers, waar het duo Jack Plooij en Olav Mol al jarenlang verslag doet vanuit iedere pitstraat. Door de populariteit van Max Verstappen werd twee jaar geleden het Formule 1 Café op vrijdagavond geïntroduceerd en daarmee ontstond een heus ‘raceweekend’ op Ziggo Sport.

'Formule 1 is zo ongelooflijk populair dat we ieder jaar weer bekijken hoe we ons aanbod kunnen verbeteren en afstemmen op de wensen van onze kijkers. En dat slaat aan: de eerste race van 2019 in Australië is wederom beter bekeken dan afgelopen jaren', vertelt een enthousiaste Will Moerer, directeur Ziggo Sport . 'Dat stimuleert ons om zondag 30 juni onze klanten uit te nodigen om op een unieke manier bij elkaar te komen en de Formule 1 tot diep in hun poriën te voelen.'

Kaarten

De kaartverkoop voor Ziggo F1 Live is gisteren, woensdag 27 maart, van start gegaan voor Ziggo-klanten. Klanten die Ziggo en Vodafone combineren krijgen extra’s, zoals bijvoorbeeld korting op de ticketprijs. En voor niet-klanten heeft Van Gelder wel een tip: "Er is ongetwijfeld iemand in jouw omgeving die wél klant is en met je mee wilt gaan."

Het event is speciaal voor Ziggo klanten die hun kaarten kopen op ziggo.nl/F1live. Als zij ook Vodafone-klant zijn krijgen ze extra’s, zoals bijvoorbeeld korting op de tickets.

[Fotocredits © Photo by Clive Mason/Getty Images / Redbull Content Pool]

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies