Online02.04.2011

Starbucks start Partners for Japan


starbucks-start-partners-for-japan.jpg
starbucks-start-partners-for-japan.jpg

Starbucks heeft afgelopen week haar Twitter avatar kort veranderd. In de nieuwe avatar was het woord ‘Hope’ te zien. Op deze manier wilde Starbucks aandacht vragen voor haar nieuwe initiatief ‘Starbucks Partners for Japan’. Hiermee roept het bedrijf haar achterban op om foto’s via Instagram te publiceren, met een decoratieve beker band in de hand. Door de hashtag #supportjapanpartners aan de foto toe te voegen, laat je zien dat je om je fellow partners geeft.

Inmiddels hebben ze de avatar weer veranderd naar het originele logo, maar de actie is nog niet afgelopen. Met ongeveer 1.3 miljoen volgers zijn er al voldoende reacties geplaatst. Maar naast het publiceren van een foto om je medeleven te betuigen, is het ook mogelijk om geld te doneren. Natuurlijk hopen Starbucks en de slachtoffers in Japan, dat de latte lovers hun bijdrage willen leveren. Naast de 100 miljoen Yen, die het bedrijf kort na de ramp gaf, willen ze nog meer geld verzamelen om aan de wederopbouw bij te dragen. Doe jij ook mee?

Verder lezen over Starbucks

We Proudly Serve Starbucks brengt de toekomst van ‘Self-Serve’ koffie naar Nederland

Nestlé Professional introduceert een nieuw, toonaangevend "Self-Serve" koffie concept van het We Proudly Serve Starbucks Coffee Programme. Met dit nieuw ontworpen zelfbedieningskoffieautomaat, als onderdeel van het We P...

Coffee corner18.01.2022

We Proudly Serve Starbucks brengt de toekomst van ‘Self-Serve’ koffie naar Nederland

Deze man bezocht meer dan 15.000 Starbucks locaties

Hoe erg je Starbucks verslaving ook is, je hebt waarschijnlijk niet zo veel tijd, en geld, besteed aan je koffieverslaving als deze man. De 47-jarige ‘Winter’ (geboren als Rafael Antonio Lozano Jr), heeft inmiddels...

Coffee corner02.10.2019

Deze man bezocht meer dan 15.000 Starbucks locaties

En hij is nog lang niet klaar
​Een koffieketen slash techbedrijf neemt het op tegen Starbucks in China

Luckin denkt voor het einde van het jaar meer winkels te hebben dan Starbucks. Ondanks dat Chinezen voornamelijk thee drinken, is het een Chinese koffieketen gelukt om de concurrentie aan te gaan met het machtige Starbuc...

Tech in Asia03.07.2019

​Een koffieketen slash techbedrijf neemt het op tegen Starbucks in China

Beste viral van 2019: Starbucks koffiecup in Game of Thrones

Bedenk het maar. In de 4e aflevering van Game of Thrones waar het weer eens ruig aan toe gaat is een ‘Starbucks Coffe Cup’ ontdekt. Terwijl iedereen zuipt, lacht en schreeuwt op de overwinning van die ijskoude Night...

Entertainment06.05.2019

Beste viral van 2019: Starbucks koffiecup in Game of Thrones

In scène gezet, viraaltje of blunder?
Starbucks opent eerste vestiging in Italië

De Amerikaanse koffieketen Starbucks opende vandaag een eerste vestiging in Italië. Daarmee gaat een droom van oprichter Howard Schulz eindelijk in vervulling. Starbucks opent gemiddeld om de vier uur ergens een vestig...

Nieuws07.09.2018

Starbucks opent eerste vestiging in Italië

Nederland derde belastingparadijs ter wereld volgens Oxfam Novib

Nederland is een belastingparadijs. Niet voor ons natuurlijk, maar voor de grote multinationals die hier een 'kantoor' openen en daarmee miljarden aan belasting besparen omdat Nederland een 'vriendelijk' klimaat voor gro...

Nieuws12.12.2016

Nederland derde belastingparadijs ter wereld volgens Oxfam Novib

Starbucks komt met een nieuwe koffie

Starbucks gaat zijn ready-to-drink assortiment uitbreiden met een nieuwe Chilled Classics variant genaamd: de gekoelde Caffè Americano.

Coffee corner16.03.2016

Starbucks komt met een nieuwe koffie

Bloedende of schattige ijsberen op de koekjes van Starbucks?

Een oplettende klant bij Starbucks viel het op dat de kerstkoekjes dit jaar er erg apart uitzien. Wanneer je goed kijkt zou je de schattige rode sjaal om de nek van de ijsbeer ook kunnen zien als bloed, een iets minder l...

Coffee corner11.12.2015

Bloedende of schattige ijsberen op de koekjes van Starbucks?