Telegraaf.nl compleet vernieuwd!

Vorig artikel Volgend artikel
1194614998DC_1pix-1pix

De nieuwssite Telegraaf.nl is volledig in een nieuw jasje gestoken. De vernieuwing heeft tot doel de site overzichtelijker en gebruiksvriendelijker te maken voor de bezoekers. Dit is gerealiseerd door diverse nieuwsonderwerpen te rangschikken naar duidelijke categorieën. De navigatie wordt hierdoor logischer en het verkort de zoektijd. De nadruk ligt op het snel vinden van nieuws. Het laatste nieuws en de meest gelezen artikelen worden daarom nu prominent op de homepage weergegeven. Deze aanpassingen zijn doorgevoerd met behulp van de mening van een groep vaste bezoekers.

Behalve aanpassingen in het ontwerp en de inhoud zijn de mogelijkheden om te adverteren aangepast. Er zijn minder advertentieposities, zowel op de homepage als op de onderliggende pagina’s. Dit maakt de site een stuk rustiger voor de bezoeker. Voor de adverteerder heeft dit als voordeel dat de posities opvallender zijn. Zo is er een interessante Medium Rectangle positie op de homepage gecreëerd. Verder is voor de skyscraper een Medium Rectangle in de plaats gekomen. Op de pagina’s zijn er bovendien minder tekstlinks. Aan deze tekstlinks kan nu een logo of afbeelding aan worden toegevoegd.

Ruud Mooij, Manager Telegraaf Online Sales, zegt: "Ik ben ervan overtuigd dat de navigatie van de nieuwe Telegraaf.nl gebruiksvriendelijker is voor de 2,2 miljoen unieke bezoekers die de site maandelijks heeft. Dit zal ook zeker zorgen voor meer bezoek naar Telegraaf.nl. Dit is weer aantrekkelijk voor onze adverteerders. Zeker nu wij ze opvallende posities kunnen aanbieden. De medium rectangle op de homepage bijvoorbeeld – een absolute top positie!"

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies