MARCOM11 en 25 kaarten voor de besloten workshop 'LinkedIn voor ervaren gebruikers'

Vorig artikel Volgend artikel
MARCOM11 en 25 kaarten voor de besloten workshop 'LinkedIn voor ervaren gebruikers'

15 en 16 juni is de Amsterdam RAI dit jaar 'the playground for professionals' tijdens MARCOM11, een plek om nieuwe dingen te proberen, te experimenteren met gadgets en producten en om je netwerk uit te breiden met nieuwe relaties.

Voor MARCOM11 kan je jezelf gratis aanmelden en ben je verzekerd van: De meest actuele informatie op jouw vakgebied, de laatste online ontwikkelingen en mobiele innovaties, een dag boordevol inspiratie en nieuwe ideeën, een kennismaking met innovatieve producten, diensten en gadgets. Maar ook inspirerende seminars met diverse topsprekers en de beste plek om te netwerken met branchegenoten.

En in samenwerking met Adformatie mogen we 25 toegangskaarten weggeven voor de besloten workshop 'LinkedIn voor ervaren gebruikers', ook gehouden tijdens MARCOM11. Wat moet je doen om in aanmerking te komen?

1. Meld je gratis aan als bezoeker van MARCOM11 op http://marcom.adformatie.nl
2. Stuur voor 6 juni een e-mail met je naam + NAW-gegevens naar marketing@adformatie.nl (met als onderwerp Actie MARCOM11 DutchCowboys).
3. De 25 winnaars krijgen rond 10 juni de toegangskaart thuisgestuurd.

In de workshop, die plaats zal vinden op donderdag 16 juni, 15.30 - 16.30 uur in theater 4, speciaal voor professionals die actief gebruik maken van LinkedIn zoomen we in op de kracht van dit platform binnen de zakelijke dienstverlening en wordt antwoord gegeven op vragen als:

- Company profiles, wat zijn dit en waarom is dit zakelijk interessant?
- Netwerken en effectief gebruik maken van LinkedIn apps (bv. LinkedIn Today)
- Hoe haal je leads en sales uit LinkedIn?
- Hoe profileer je jezelf op het wereldwijd grootste zakelijke platform?

De workshop wordt gegeven door Kim Swagemakers of Esther Kroes van KroesKontrol.

Meer informatie over deze exclusieve workshop vind je op http://marcom.adformatie.nl/over+marcom/workshop+linkedin.

Meer content

Jeroen de Hooge

Jeroen is werkzaam als Managing Director bij The Blogidea Factory, de online uitgever van ondermeer Dutchcowboys, Stylecowboys, Carrepublic & Eatly. Behalve...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies