Discovery Channel opent nieuwe pand vanavond met groot feest

Vorig artikel Volgend artikel
Discovery Channel opent nieuwe pand vanavond met groot feest

Vanavond viert Discovery Channel Benelux met een groot feest voor maar liefst 600 genodigden de opening van zijn nieuwe pand aan het Kraanspoor in Amsterdam.

Deze week startte ook een groots opgezette Brand campagne van de zender, die met de pay-off 'Tot hier en Verder' nog meer wil laten zien dat ze inmiddels een echte Hollandse Mannenzender is. Met de nieuwe pay-off wil Discovery Channel als credible insider de kijker het moment laten beleven waar het leven een cruciale wending neemt en iemand kiest voor zijn passie.

In de campagne spreekt de 'ik-persoon' zijn gedachten op dit allesbeslissende moment uit. Deze 'testimonial' moet de kijker overhalen het vervolg van deze verhalen te bekijken op Discovery Channel.

Jochem de Jong, VP Country Manager, Discovery Networks Benelux:  “Discovery Channel maakt de laatste maanden een sterke groei door. Met een marktaandeel van 4,2%* in de doelgroep mannen 20-49 jaar neemt het factual entertainment kanaal een stabiele marktpositie in. De nieuwe pay-off ‘Tot hier en verder’ symboliseert de ambitie om deze positie verder uit bouwen. Daarnaast willen we met de rauwe en confronterende beelden laten zien dat Discovery Channel een zender is die tv maakt zoals mannen dat graag zien: uitdagend, echt, blikverruimend en persoonlijk.”

Wie benieuwd is naar beelden van het feest van vanavond, kan de Mooi Gevonden feed op DutchCowgirls.nl volgen, wij zijn er natuurlijk bij!

Marjolijn Kamphuis

Marjolijn is de co-founder en hoofdredacteur van Dutchcowgirls. Daarnaast is ze creatief directeur van OKGO.nl, een digitale studio gericht op blogs, webdesign...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies