Antwerps bureau These Days in de prijzen op Ad Tech

Vorig artikel Volgend artikel
Antwerps bureau These Days in de prijzen op Ad Tech

Ik ga van de NAB in Las Vegas naar Ad Tech in San Francisco (15-17 april) wat ik vergelijk met Olympisch zwembad naar een warme badkuip. Met maar (naar verwachting) 9.000 bezoekers en 300 deelnemers is deze beurs een gezellig en intiem gebeuren waar je telkens tegen dezelfde mensen aanloopt. Laat er geen misverstand over bestaan: deze niche beurs is voor mij althans erg interessant. Zoals men het zelf noemt: ‘connecting all sides of the marketing and digital advertising landscape’. Ad Tech wordt behalve in vier grote steden in de V.S., ook in China, London en Singapore georganiseerd.

We lopen niet achter bij de Amerikanen, voor de tweede keer werden mijn collega’s uit Belgie bekroond in de V.S. voor creatieve interactieve campagnes. Dit maal was de eer aan het onlangs door Wundermann overgenomen bureau These Days uit Antwerpen, dat gisteren op Ad Tech de prijs voor Best Consumer Campaign in de wacht sleepte. Erwin Janssen, founder van These Days kon er zelf niet bij zijn. De award is in ontvangst genomen door een college van Wundermann in San Francisco. De interactieve campagne "Nokia Jealous Computers".

De prijzen werden tijdens de Ad:tech Awards Ceremony op 15 april uitgereikt en zoals dat hoort werd er een leuk feestje omheen gebouwd met Bay Area DJ, de band E-Rock en Nick Myerhoff (designer/eigenaar van GIRLRIDER) die onderhand even een unieke graffiti mural maakte.

De winnaars zijn te zien op een micro site die speciaal hiervoor werd gemaakt en een jaar live zal blijven.

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies