Game-enthousiast, tech blogger en presentator. Was ooit rockster. Local celebrity in Limburg maar ziet graag veel van de wereld. Er zijn niet genoeg kattenGIFjes in de wereld.
Als je een dof gerommel hoort dan is dat het legertje Playstation fanboys die op weg zijn om Microsoft’s Xbox 360 product manager Aaron Greenberg te vermoorden. Die heeft namelijk deze tweet de wereld ingestuurd waarin staat dat onderzoeksburo NPD heeft becijferd dat Halo 3 eigenhandig meer heeft verkocht dan Killzone 2 plus God of War 3, Uncharted, Uncharted 2, Resistance en Resistance 2.
Oftewel: een groot gedeelte van Sony’s exclusieve games heeft het niet gered tegen Master Chief. Nu moet gezegd worden dat dit zeker weten Amerikaanse cijfers zijn, dus het is zeker niet representatief voor Nederland, maar kijk even wat de cijfers zeggen na een (niet wetenschappelijke) check op VGChartz:
Ik dacht “die lult” maar zo te zien liegt de man niet! Verschil moet er zijn, zullen we maar zeggen. Het geeft wel aan dat Sony goede games uitbrengt en voor de Playstation 3 exclusief houdt maar dat ze eigenlijk niet zo heel denderend verkopen, relatief aan hoe veel er ingestoken wordt aan marketing. Maar nu we toch bezig zijn, zullen we datzelfde grapje nu eens uithalen met Microsoft’s exclusives versus de top Nintendo game? De tweet zou als volgt worden: Just in from the internet: Super Mario Bros. has outsold Halo 1+2+3 and Gears 1+2 COMBINED…figures.
“Just in from the internet: Super Mario Bros. has outsold Halo 1+2+3 plus Gears of War 1+2 COMBINED…with room to spare.” |
|
Verder lezen over Twitter
Social Media21.04.2024
Deze week viral: ninjakat, crookie en meer
Social Media17.04.2024
Nieuwe X-gebruikers moeten straks betalen voor ze mogen posten
Social Media12.04.2024
Je kunt op X niet meer verbergen dat je voor de dienst betaalt
Social Media01.04.2024
X wil Not Safe For Work-communities toestaan
Technology25.03.2024
Neuralink gaat full circle voor Musk: man tweet met gedachten
Social Media16.03.2024
Deze week viral: Max Verstapp’une en Doctor Who
Social Media13.03.2024
X wil het plekje van YouTube innemen met lange video’s op tv
Social Media14.02.2024