Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Vrijdag 27 februari was er een item op het journaal over de rol van twitter in de nieuwsvoorziening tijdens de turkse vliegtuigcrash. Ik heb een ‘making of’ gemaakt hoe zo’n item tot stand komt. We volgen Jeroen wollaars die bij BNR heeft gedraaid, de eerste twitteraar heeft geinterviewed, mij wat gevraagd heeft, extra materiaal heeft verzameld en slechts een uurtje heeft om het item in elkaar te zetten. Alles bij de NOS is volledig digitaal en ze werken tot 1 minuut voor de uitzending aan verbeteringen. Ook het item zelf (zie verschil 18.00 en 20.00). Verder nog het item van 1vandaag.
Verder lezen over Twitter
Social Media17.04.2024
Nieuwe X-gebruikers moeten straks betalen voor ze mogen posten
Social Media12.04.2024
Je kunt op X niet meer verbergen dat je voor de dienst betaalt
Social Media01.04.2024
X wil Not Safe For Work-communities toestaan
Technology25.03.2024
Neuralink gaat full circle voor Musk: man tweet met gedachten
Social Media16.03.2024
Deze week viral: Max Verstapp’une en Doctor Who
Social Media13.03.2024
X wil het plekje van YouTube innemen met lange video’s op tv
Social Media14.02.2024
Valentijnsdag 2024: de leukste nieuwtjes, tweets en inhakers
Ook voor ValentijnhatersSocial Media08.02.2024