#7di benut sociale overwaarde

Vorig artikel Volgend artikel
#7di benut sociale overwaarde

Aanstaande maandag gaat het beginnen: upgrading #NL! In zeven dagen tijd, van 28 februari tot 6 maart 2011, met ruim 90 initiatieven in 15 steden, van Groningen tot Maastricht. 7 days of inspiration (#7di) kun je een nobel initiatief vinden of niet; het is zeker interessant dat het zichzelf organiseert via internet en 'social' media. Op Twitter zijn deelnemers te herkennen aan hun 7di 'twibbon'. Waarom lukt het 7di wel, terwijl zoveel organisaties worstelen met social media?

7di wil laten zien wat je kunt bereiken zonder geld en met gebruik van sociale overwaarde. Iedereen is welkom, mag een project bedenken en een bijdrage leveren. Wat voor bijdrage? Het is geheel aan jou. Een voorbeeld van een project is 'Het grootste kunstwerk van Nederland'. Wil jij meedoen en delen in de sociale overwaarde? Check www.7di.nl voor een overzicht van steden, onderwerpen en projecten. Ik ben benieuwd naar de resultaten. Wat vind jij van het initiatief en wat kunnen andere organisaties hiervan leren?

Mark A. Jansen

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies