RABOBANK en de grote ABN AMRO overstap actie!

Vorig artikel Volgend artikel
1179847005fatima

[gerucht] uit een zeer betrouwbare bron:

Je had erop kunnen wachten, een MEGA overstapactie voor onzekere klanten van de ABN AMRO bank. De bank kampt met weglopende klanten ivm de overname perikelen die er nu spelen. Klanten weten niet wat er met hun account zal gaan gebeuren en kijken daardoor verder naar een andere betrouwbare bank

De Rabobank lijkt hier op in te spelen omdat de bank van plan is een Cross Mediale campagne te gaan inzetten om ABN klanten tegen waarschijnlijk zeer gunstige voorwaarden een account te laten openen bij de RABOBANK. Hiervoor wil de Rabobank verschillende internet middelen inzetten en start men een narrowcasting campagne in o.a. horeca gelegenheden. De RABOBANK heeft een uitstekende reputatie wat betreft internet activiteiten en het lijkt me dan ook een meesterzet een overstapactie op te zetten. Viraal, crossmediaal en multimediaal...

Zelf scoorde wij vanuit Creativeions al voor een van onze klanten met een overstapactie. Door de inzet van een Virale campagne in combinatie met een DM campagne haalde we een conversie van maar liefst 42%. ‘TNT In Business’ beloonde dat met een successtory artikel in hun magazine op de voorpagina.

Stel je eens voor dat Rabobank soortgelijke conversies zou halen, wat zou het aandeel ABN dan nog waard zijn?? Mijn advies: verkopen ;-)

Leuk detail op de foto: Het nieuwe Rabobank-gezicht Fatima Moreira de Melo links in haar clubtenue van HC Rotterdam met ABN*AMRO als shirtsponsor. Foto rechts bij het Nederlands elftal dat de Rabobank als sponsor heeft ;-)

Gino Goossens

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies