Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Versatel is nog ver vewijderd van de doelstelling om dit jaar 100.000 klanten binnen te halen voor zijn voetbalproduct. Vandaag maakte Versatel bekend dat er maar 20.000 klanten het begin van het live voetbal uit de ere-divisie zullen zien. Dat zullen er ongetwijfeld nog meer worden.
Half april werd er een grote mediacampagne gelanceerd, voor 40 euro per maand krijg je een snelle (ADSL2+) internetverbinding en een kastje van Samsung om het live voetbal op je tv te zien.
Jaarlijks kosten de uitzendrechten Versatel 30,5 miljoen euro. Nog altijd verwacht het kabelbedrijf de 100.000 klanten aan het eind van het jaar binnen te kunnen halen. Verwacht wordt namelijk dat de meeste klanten pas komen als het seizoen eenmaal begonnen is. Bron: Nu.nl
Verder lezen over NU.nl
Mobile07.05.2013
NU.nl lanceert vernieuwde smartphone en tablet app voor Android
Mobile06.12.2012
Mobiele inspirator: Brechtje de Leij [interview]
Mobile22.11.2012
Herlancering NU.nl apps succesvol
Social Media01.09.2011
Een Social TV gids voor de iPad
Online27.07.2011
Nu.nl scoort goed op het web, mobiel en tablet
Online07.06.2011
Vernieuwde website Nu.nl
Social Media26.05.2010
NuLive geeft overzicht belangrijk twitternieuws
Online26.06.2009
Historisch fotoplatform van Nu.nl
Verder lezen over Samsung
Gadgets21.03.2024
Samsung maakt van zijn Galaxy Ring een dieetcoach
Mobile07.03.2024
Zijn er telefoons die beter zijn dan de iPhone 15 Pro?
Mobile29.02.2024
Samsung Galaxy S24 Ultra review: AI is een heel gave bijzaak
Mobile02.02.2024
Samsung Galaxy S24-serie verbreekt verkooprecords
Mobile17.01.2024
Samsung introduceert Galaxy S24 series en ‘Galaxy AI’
Mobile12.01.2024
Samsung Galaxy S24: dit zijn de meest hardnekkige geruchten
Mobile10.01.2024
CES2024: Samsung toont het foldable scherm 2.0
Mobile09.01.2024