The next step in online retail tijdens het jaarcongres Emerce eRetail op 7 maart

Vorig artikel Volgend artikel
The next step in online retail tijdens het jaarcongres Emerce eRetail op 7 maart

Waar gaat het naar toe in retail? Tijdens het CEO interview Future in Retailing, gehouden tijdens eRetail 2013, discussieert u mee over de toekomst in de branche. Samen met onder andere Jan Peters van Score Group, Linda Keijzer van de ANWB, Steven Bakker van BAS Group (Dixons, Dynabite, Mycom) en Greg Nieuwenhuys van Bever praten we over de laatste ontwikkelingen en innovaties, de nieuwste retailmodellen, het voordeel van sterke merken, de machtsverschuiving richting de consument, het belang van winkelpersoneel, vestigingsbeleid en meer.

Hoe kunnen de grotere retailers, pure players en brands hun organisatie, marketing, IT en logistiek optimaal inrichten? Tijdens het jaarcongres eRetail hoort u de laatste marktontwikkelingen, de nieuwste inzichten en best werkende strategieën over supply chain, een optimaal assortiment, omni-channel retailing, mobile, advanced crm en showrooming.

En dit jaar is het congres uitgebreid met een complete demo alley waar gedurende de dag de meest recente technologische retail innovaties gedemonstreerd zullen worden.

Naast het CEO debat zullen onder andere volgende zaken behandeld worden tijdens het congres:

* een supply chain college: de huidige consument wil dwars door alle kanalen heen kunnen kopen, afhalen en terugbrengen. Dit vraagt om een integrale aanpak van voorraadbeheer, magazijnen en transport. Wat zijn de beste operationele processen? Hoe regel je de planning, de informatiesystemen en de organisatie bij cross channel retailen?

* de invloed van mobiel: de altijd verbonden consument heeft grote invloed op alle processen bij retailers. Hoe kan je als retailer bijvoorbeeld de interesse, loyaliteit en koopkracht van mobiele consumenten beïnvloeden? Een expertsessie met strategieën en tips & tricks om de gevolgen van de mobiele revolutie geheel naar uw hand te zetten.

* de connected customer een kijkje in het multi-channel beleid van internationale schoenenretailer Schuh mbt de uitdagingen om de always connected consument zo optimaal en succesvol mogelijk te bedienen.

* Resultaten uit Capgemini onderzoek Digital Shopper Relevancy geven inzicht in hoe u als retailbedrijf kunt voldoen aan de verwachtingen van uw klanten en hoe beter om te gaan met technologie-enabled en always connecte consument.

* 6 stappen voor geïntegreerde So-Lo-Mo Marketing: Social media worden steeds vaker mobiel gebruikt in de omgeving van winkels. Voor retailers en adverteerders een gelegenheid om de winkelende consument te beluisteren, te benaderen en te bereiken. In een overzicht van technologie, case studies en marktontwikkelingen, biedt eRetail een praktisch pad waarlangs geïntegreerde online/offline retail marketing kan worden uitgerold.

eRetail vormt de jaarlijks onmisbare update voor alle e-commerce en online verantwoordelijken bij retailers, merken en pure players.

Volgers van Dutch Cowboys profiteren van 50,- korting met code: ERET25DCCD

Voor het volledige programma, de sprekers en registreren via www.emerce.nl/eretail.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies