YouTube hit OK Go showt LA met Evoque GPS app

Vorig artikel Volgend artikel

De rock band OK Go heeft vandaag hun Geo Art film gepubliceerd op www.helloevoque.com/okgo. De Geo Art film is onderdeel van het Pulse of the City project, waarmee Land Rover samen met OK Go en vele andere invloedrijke personen vanuit de hele wereld aan de introductie van de nieuwe Range Rover Evoque werkt. Met het Pulse of the City project zetten zij hun favoriete stad op een creatieve en innovatie manier op de kaart. OK Go 'schreef' hun logo via een route door straten van Los Angeles!

Samen met zo’n 100 vrienden, muziekinstrumenten en andere attributen trok de band OK Go afgelopen maand door de straten van Los Angeles en creëerde hiermee een 13 km lange muzikale parade. Via de Range Rover Evoque GPS app ('Pulse of the City') werd de gelopen route vastgelegd, met de enorme letters 'OK Go' op de straten van LA als resultaat. De film die werd gemaakt van dit muzikale festijn is onlangs zelfs door MTV genomineerd voor de O Music Award in de categorie ‘Most Innovative Musci Video’.

OK Go is een Amerikaanse band die wereldwijde bekendheid kreeg via YouTube. Hun ‘Treadmill’ video werd meer dan 50 miljoen keer bekeken en onderscheiden met een Grammy Award. Ook hun meest recente video ‘This Too Shall Pass’ is met meer dan 26 miljoen hits een ware YouTube hit.

The Pulse of the City app

De GPS iPhone app, ‘Pulse of the City’ genaamd, is door Land Rover uitgebracht ter ondersteuning van de introductie van de nieuwe Range Rover Evoque. De ‘Pulse of the City’ app biedt gebruikers de mogelijkheid routes door wereldsteden via GPS op een creatieve manier vast te leggen. Een grafische reconstructie van de afgelegde route wordt weergegeven op de iPhone.

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies