Jaggle neemt belang in Skoften

Vorig artikel Volgend artikel
1145886006skoften

Het populaire weblog Jaggle heeft een belang genomen in collega-weblog Skoften. De actie past volledig in de strategie van Jaggle om een webloguitgeverij te worden.

Jaggle kwam eerder in het nieuws toen het als eerste weblog in Nederland met Klarissa Patijn een Bekende Nederlander aan het team van vaste medewerkers toevoegde.

Jaggle behoort momenteel met zo’n 75.000 unieke bezoekers per dag tot de Top 3 van meest bezochte Nederlandse weblogs . Skoften trekt dagelijks ongeveer vijftien à twintigduizend bezoekers. "Opgeteld is dat een enorme groep mensen die door de traditionele media niet wordt bereikt."

Met het nemen van een belang in een collega-weblog krijgen de toekomstplannen van Jaggle steeds meer vorm. Jaggle wil als uitgeverij een prominente rol binnen de Nederlandse media gaan spelen.

De visie van Jaggle richt zich op het exploiteren van meerdere labels/channels binnen de uitgeverij om een zo breed mogelijke doelgroep te bereiken. De volgende stap is de lancering van Glizzy, een weblog dat zich zal gaan richten op de wereld van roddels en entertainment, waar momenteel achter de schermen hard aan wordt gewerkt. Glizzy gaat per 1 juni live.

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies