Marketeers in weblogs?

Vorig artikel Volgend artikel
1089539296marketing weblog

Collega weblogger Marco Derksen van het veel gelezen en geprezen weblog Marketingfacts heeft een column geschreven over weblogs en marketing. De hele column is te lezen op Emerce, hier enkele citaten: “Bij mij thuis heeft de ochtendkrant inmiddels plaats gemaakt voor de laptop en worden teletekst en telefoonboek al lang niet meer gebruikt...Dat weblogs als een serieus marketinginstrument wordt gezien blijkt wel uit het feit dat dagbladen (Volkskrant, Metro), tijdschriften (Quote), omroepen (IKON, KRO, EO) en online uitgevers (Ilse Media) inmiddels eigen weblogs zijn gestart of investeren in bestaande weblogs...De explosieve toename van het aantal weblogs dwingen zowel exploitanten als adverteerders om na te denken hoe men moet omgaan met dit nieuwe fenomeen...Eén ding is zeker, hadden marketeers het tot voor kort moeilijk met het samenstellen van de mediamix, met de komst van weblogs wordt het zeker niet makkelijker. Wel leuker!”

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies