Business Blogging

Vorig artikel Volgend artikel
1105560671lutz_100

Het komende jaar hoop ik aan het fenomeen Business Blogging de nodige aandacht te kunnen gaan besteden. Een goed voorbeeld voor wat Business Blogging kan betekenen voor de “Big Brands” is het enkele dagen geleden gelanceerde weblog Fastlane van General Motors. De eerste posting op het Blog was van GM Vice Chairman Bob Lutz.

After years of reading and reacting to the automotive press, I finally get to put the shoe on the other foot. In the age of the Internet, anybody can be a “journalist. This is the first of many commentaries I will make on this forum, and I’d like to begin with, surprise, some product talk .”

Er zijn de laatste tijd ook redelijk wat artikelen gepubliceerd over Business Blogs waarbij de vraag werd gesteld in hoeverre deze toegevoegde waarde zouden hebben voor bedrijven. Ik denk als GM werkelijk in staat is de ambities van Bob Lutz na te komen, voldoet aan waar weblogs perfect voor geschikt zijn: Het direct communiceren met de markt die enkel met het bericht weggaat!

Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast blogger, strateeg, storyteller en online-marketeer. Je maakt Henk blij met bijzondere...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies