Spotlight Effect en het verhaal achter de Marcom Top 100

Vorig artikel Volgend artikel
1190543521rss

Ernst-Jan Pfauth, en Peter Evers, bloggers op Spotlight Effect hebben alle weblogs uit de Marcom Top 100 gevraagd een reactie te geven op een aantal vragen met als doel de Nederlandse Marcomblogs een gezicht te geven. Naast Spotlight Effect runnen zij ook nog het communicatiebureau: www.jongid.nl.

Spotlight op de MarCom Top 100: nr. 24 t/m 1 Spotlight op de MarCom Top 100: nr. 49 t/m 25 Spotlight op de MarCom Top 100: nr. 74 t/m 50 Spotlight op de MarCom Top 100: nr. 100 t/m 75

Verder heeft de bedenker van de Marcom Top 100, Marco Derksen wat vragen aan de Ernst-Jan en Peter gesteld. Hun antwoorden vindt je hier.

Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast blogger, strateeg, storyteller en online-marketeer. Je maakt Henk blij met bijzondere...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies