Media01.05.2008

Harold Goddijn CEO TomTom, financiele roler coaster


Vorig jaar toen TomTom aankondigde dat ze teleatlas overnamen waren ze 3x zoveel waard, nu is het bod op Teleatlas meer dan de waarde van tomtom. Harold Goddijn geeft commentaar over de financiele rolercoaster ride en of dit voor problemen zorgt. In Juni 2007 <a href=”https://www.youtube.com/watch?v=TFSIfMMYflA” title=”introduceerde hij navigatie 2.0 (zie interview)”>introduceerde hij navigatie 2.0 (zie interview)</a> waarin gebruikers worden ingezet om de kaarten te verbeteren. Inmiddels gebruiken 5 miljoen van de 15 miljoen gebruikers dit systeem en zijn er 1 triljard (!) observaties geupload die betere kaarten creeren. Vrijdag was er tomTom navigatie world in de cruise terminal Amsterdam en werden er nieuwe product aankondigingen gedaan. Volgens Goddijn staan alle lichten op groen bij tomtom en ziet de markt dit alleen nog niet.

Jeroen de Hooge

Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.