Paul Postma met DM 2.0 op Ilounge van 26 september

Vorig artikel Volgend artikel
1189614011dm20

Hij presenteert dan zijn nieuwe werk: het Handboek Direct Marketing 2.0. Het is zijn visie op Marketing 2.0 en hoe dat op DM z’n effect heeft. Basis verandering is de verschuiving van merk denken naar data gebaseerde marketing. Iets wat we bij RapidSugar al jaren doen. Leuk om dat bevestigd te krijgen.

In het boek licht Paul zijn ideeën toe aan de hand van diverse cases. En deponeert hij de stelling dat de klant niks meer in te brengen heeft. Meer hierover bij AdfoResult Blog.

Op de ilounge van 26 september worden twee van de cases uit het boek behandeld: Centerparcs door Richard Verhoeff en Chordiant door Hugo Koopmans. Allard Frederiks modereert de middag. Het start om 15:00.

De details: Datum: Woensdag 26 september Locatie: De Balie, Kleine-Gartmanplantsoen 10, 1017 RR Amsterdam Tijd: 15.00 uur aanvang. Start iLounge 15.30 uur tot 17.30 uur met aansluitend een netwerkborrel Kosten: DDMA-leden gratis; Niet-leden 50 euro. Leden van BVA, GVR, VEA, DeMeter, Pragma, IAB, PIM en IPAN betalen 40,- euro. Het boek is met korting op het event te koop.

M. Lens-FitzGerald

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies