Levis World Coming Soon

Vorig artikel Volgend artikel
1193564149rss

Levi wil met Levis World z'n eigen virtuele wereld gaan bouwen of beter gezegd, die hebben ze gebouwd en eerst gelanceerd in Hong Kong. De spijkerbroeken hebben zo hun eigen marketing gedachten daarover.

In de eerste 48 uur hebben ruim 6000 mensen al een nieuwe eigen leven gekozen. De Engelstalige versie zit er inmiddels aan te komen.

"Are you fed-up of Facebook, sick of Second Life? If so, then you may be interested to know that Levi’s are claiming to have ‘disrupted the convention’ of such social networking sites with the launch of the first ever (they reckon?) branded virtual world. No prizes for guessing what it’s been called, though".

De bedenkers achter de campagne, die onderdeel is van hun ‘Virtual World Strategy’ zijn TEQUILA Hong Kong (TBWA) en OMD.

Meer content

Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast blogger, strateeg, storyteller en een digitale nomade. Je maakt Henk blij met bijzondere...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies