Stimorol, Sportlife en Ilse

Vorig artikel Volgend artikel
1141987158sportlife

Veel aandacht de laatste tijd voor online initiatieven. In deze posting worden kort de acties van Stimorol, Sportlife en Ilse aangestipt.

Stimorol heeft de meeste media-aandacht gekregen met de door QI ontwikkelde Kiss Off-game. Een online battle met virtuele lippen.

Concurrent Sportlife kon niet achterblijven en gaf Lostboys opdracht voor de website Acticgames.com, een plek waar je coole (=koele) avonturen kunt beleven.

Dichter bij huis ontdekten we Madame Zorgi die rond de jaarwisseling veel adviezen gaf m.b.t. het overstappen naar de juiste zorgverzekering. De waarzegster is nog steeds actief en de afzender blijkt nu Uwnieuwezorg.nl te zijn, een initatief van Ilse Media.

Nog meer interessante cases? Op de site van Brandactivation vind je een overzicht van Nederlandse acties.

Founder Institute

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies