Samenwerking Heineken en Google

Vorig artikel Volgend artikel
1130743339heineken

In een nieuwe virale campagne om het Tapvat te promoten werkt Heineken samen met Google. In de online actie maakt de bierbrouwer gebruik van Google Image Search.

De campagne Tapvat on Tour draait om het zelf maken van een digitale ansichtkaart waarop een afbeelding staat van het wegwerptapje met op de achtergrond een reisbestemming. De deelnemer aan de actie moet daarbij gebruik maken van Google Image Search om een illustratie te zoeken van de bestemming die hij met het Tapvat zou willen bezoeken. Het Google-zoekvenster is volledig in de actiesite geïntegreerd.

De actie heeft een viraal karakter omdat deelnemers hun kaartje niet alleen aan Heineken moeten sturen, maar ook aan één of meerdere bekenden. Op die manier hoopt Heineken zoveel mogelijk mensen te bereiken. lees het hele artikel op Emerce

Meer content

Paul Aelen

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies