Summer of freedom bij Sony

Vorig artikel Volgend artikel
1117191154sony_freedom

Sony start deze zomer een nieuwe campagne voor hun Playstation waarbij een weblog (video blog) een belangrijke rol gaat spelen. Het elekronicabedrijf is nu op zoek naar 4 bloggers die met behulp van video moeten gaan posten over hun "ideas of freedom".

Sony bewijst met de gehele opzet van de campagne dat het bedrijf heeft leren luisteren naar hun klanten. Julian Smith van Jupiter Research schrijft er o.a. op zijn weblog de volgende lovende woorden over :

- It is well targeted to the Playstation audience (predominantly young males, I imagine) offering highly motivating rewards - It is well integrated online and offline and also in conjunction with live events - It capitalizes on broadband Internet access - with the use of video content central to the campaign - It creates an immersive brand experience

Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast blogger, strateeg, storyteller en online-marketeer. Je maakt Henk blij met bijzondere...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies