Sinterclassic 2012: De Sint gaat weer los

Naast zijn werkzaamheden omtrent kadootjes bezorgen, is de Sint ook met andere dingen bezig. Na eerdere avonturen waarin bekende virals en commercials nagespeeld werden (Sint, doe mij een viral uit 2009,  Sint, mag ik een viral? uit 2010, Sint, doe mij een klassieker! uit 2011), heeft hij zich nu gestort op de hoogtepunten van 2012.

Brandfighters, gespecialiseerd in content creatie met een creatieve crowd, probeert ieder jaar de leukste commercials in beeld te brengen met sinterklaas in de hoofdrol. Waarom Sinterklaas en niet de kerstman? "Sinterklaas is lekker Nederlands en veel cooler dan de kerstman! Daarnaast local, en daar concentreren wij ons ook op. Wanneer je als bedrijf je best doet om online zo leuk mogelijk content voor je klanten te creëren, moet je zelf af en toe natuurlijk wel het goede voorbeeld proberen te geven," aldus Oskar Bolhuis, oprichter van Brandfighters.

990c78dc838ebaa903d28fa034e74ea8bd4869f1_360080_90_90_1Jeroen de Hooge

Jeroen is werkzaam als Managing Director bij The Blog Idea Factory, uitgever van ondermeer Dutchcowboys, Mobilecowboys & Stylecowboys. Voor alle vragen (van adverteren tot content) omtrent Dutchcowboys, een van de andere blogs kan je mailen naar Jeroen@Dutchcowboys.nl of neem contact op via Twitter / LinkedIn.

Reageren

  • HTML niet toegestaan. URL's worden automatisch clickable.
    * E-mail adres wordt niet getoond

Recommend on Google

Meest gelezen

Headlines

© 2004-2014 Dutchcowboys.nl - All Rights Reserved.

All views and opinions expressed are those of the authors of Dutchcowboys.

All trademarks, slogans, text or logo representation used or referred to in this website are the property of their respective owners. Sitemap

Hosted by Nines