Heel je leven staat online, en dat kan tegen je gebruikt worden

Vorig artikel Volgend artikel

De mannen en vrouwen van Duval Guillaume deden het een aantal maanden geleden al met een zeer geslaagde actie voor de introductie van een nieuwe TV-zender. De video A dramatic surprise on a quiet square is inmiddels 34 miljoen keer bekeken op YouTube.

Dat overtreffen kun je niet sturen, nog plannen. Video's gaan viral en de Push to Add Drama video is er eentje van uitzonderlijke klasse. De video begint met de tekst 'Somewhere in a little town in Belgium'. Vandaag lanceerde het bureau dat ondertussen ook werd uitgeroepen tot 'agency of the year' in de categorie Media in tijdens de Cannes Lions Festival, weer een video maar nu vanuit Brussel waar mensen werden uitgenodigd voor een sessie met een zeer goed geinformeerde gedachtenlezer. 

Meer content

Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast blogger, strateeg, storyteller en een digitale nomade. Je maakt Henk blij met bijzondere...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies