SBS lanceert 'Lost' via viral campagne

Vorig artikel Volgend artikel
1109509016lost

SBS Broadcasting en LaComunidad startten deze week een viral campagne als pre-launch promotie van de nieuwe NET 5 tv-serie 'Lost'. Jeroen Verkroost, directeur Veronica Digitaal licht toe: "Het doel is om zeer actieve internetgebruikers in de doelgroep als eerste en exclusief kennis te laten maken met deze previews.

Om zo de naamsbekendheid van 'Lost' binnen deze doelgroep te verhogen, voordat de serie op NET 5 van start gaat op 4 maart." De online previews nodigen de kijkers uit om door te klikken naar lost.net5.nl. Op deze NET 5 actiesite kan men meer previews van 'Lost' bekijken, informatie over de nieuwe tv-serie vinden, foto's en wallpapers downloaden.

SBS heeft verder aangegeven te willen leren wat viral internetpreviews, naast de bekende promo's op tv, kunnen bijdragen aan het verhogen van de kijkdichtheid van belangrijke tv-series. Als viral lukt met internet commercials, waarom zou het dan inderdaad niet kunnen met film trailers of tv-series?

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies