Coca-Cola Happiness Video boost op het internet

Vorig artikel Volgend artikel
Coca-Cola Happiness Video boost op het internet

De nieuwe virale Happiness campagne van Coca-Cola gaat behoorlijk los op het intenet. Binnen 24 uur is het filmpje inmiddels meer dan 720.000 keer bekeken via Coca-Cola's YouTube-kanaal.

De video toont nietsvermoedende studenten die worden verrast met een dosis "Happiness" waaronder - extra flessen van Coca-Cola, bloemen, ontbrekende glazen en andere verrassingen die worden "aangeboden" vanuit een automaat. Het concept is zeker niet nieuw en is al vele malen te zien geweest in Banana Split-achtige shows. Toch lijkt het concept het ook nu weer goed te doen. De video werd gemaakt op de Queens campus van St. John's University, nadat er een speciaal aangepaste Cola automaat werd geïnstalleerd. Via meerdere verborgen camera's werden de Happiness reacties van studenten hierbij gefilmt.

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies