Tis blijkbaar koffietijd

Vorig artikel Volgend artikel

Nog maar net bekomen van de Hollywood intro van de vorige viral van DE, dondert er al weer een nieuwe viral van het koffiemerk m'n mailbox binnen.

Deze past beter bij onze doelgroep aldus Roderik van die andere "Boys". Het niet te Googelen buro Beentjes Research heeft in opdracht van Senseo onderzoek gedaan naar het maken van surprises voor 5 december. Wat blijkt is dat bijna de helft van alle Sinterklaasvierders het maken van surprises een vervelende verplichting vindt . Een kwart van de Nederlanders slaat zelfs wel eens uitnodigingen voor Sinterklaasfeestjes af vanwege de stress om surprises maar vindt het wel leuk om een surprise te ontvangen.

Daarom heeft het koffiemerk de kant-en-klare surprisebox bedacht: een ‘zelfgemaakte’ verpakking van een luxe espressomachine. Gratis en voor niets, tenminste als je er op tijd bij bent.

Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast blogger, strateeg, storyteller en online-marketeer. Je maakt Henk blij met bijzondere...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies