Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Het volgende hoofdstuk in de samenwerking tussen Twitter en Viacom is een vijfdaags durend comedyfestival, dit in samenwerking met Comedy Central. Volgens de New York Times zal het comedyfestival op Twitter uitgewerkt worden in tweets en vines. Het festival begint op maandag 29 april en zal te vinden zijn via de hashtag #ComedyFest. Vijf dagen lang zullen cabaretiers (amateurs en professionals) continu grapjes tweeten en vines plaatsen.
Twitter wordt steeds meer een modern platform voor creatievelingen zoals cabaretiers en andere komieken. 140 tekens zijn genoeg om je talenten te kunnen vertonen aan een groot publiek. Vorige week lanceerde Twitter ook al Twitter #Music. Ook via deze dienst kunnen gebruikers op zoek gaan naar nieuw komisch talent. Helaas nog niet in Nederland en België, zoals al bekend is.
Na het festival is Comedy Central van plan om Comedy Central: Stand-Up te lanceren, een gratis app voorzien van advertenties waarmee optredens van verschillende cabaretiers opgezocht kunnen worden. Via een speciaal aanbevelings-algoritme kunnen gebruikers nieuwe cabaretiers opzoeken.
Verder lezen over Twitter
Social Media17.04.2024
Nieuwe X-gebruikers moeten straks betalen voor ze mogen posten
Social Media12.04.2024
Je kunt op X niet meer verbergen dat je voor de dienst betaalt
Social Media01.04.2024
X wil Not Safe For Work-communities toestaan
Technology25.03.2024
Neuralink gaat full circle voor Musk: man tweet met gedachten
Social Media16.03.2024
Deze week viral: Max Verstapp’une en Doctor Who
Social Media13.03.2024
X wil het plekje van YouTube innemen met lange video’s op tv
Social Media14.02.2024
Valentijnsdag 2024: de leukste nieuwtjes, tweets en inhakers
Ook voor ValentijnhatersSocial Media08.02.2024