Social Media in 1 Day 2013: Keynote social innovation manager van Twitter

Vorig artikel Volgend artikel
Social Media in 1 Day 2013: Keynote social innovation manager van Twitter

Op donderdag 11 april brengt vaktitel Customer Talk samen met CKC Seminars de beste clinics en cases samen tijdens Social Media in 1 Day. Het is de organisatie dit jaar gelukt om Claire Diaz-Ortiz, social innovation manager bij Twitter Inc. naar Nederland te halen. Claire staat in de top 100 van meest creatieve personen ter wereld en heeft de voormalige paus (Benedictus XVI) aan het twitteren gekregen.  Leer  van interessante cases van onder andere SNS Bank, Bol.com, Philips, FNV Bondgenoten, Dell, ABN Amro en Gemeente Den Haag. Lezers van Dutch Cowboys ontvangen €50,-- korting bij deelname. Gebruik de kortingscode KDC-S13 en betaal slechts €175,-- (excl. BTW). Bekijk hier het programma of meld u hier direct aan.

Met ruim 16 sessies het grootste, meeste complete en inhoudelijke social media en social business event in de Benelux vindt plaats in Spant! in Bussum. Bezoek naast bovenstaande sessies ook de lunchsessie van Gold Sponsor The Webcare Company. Deze lunchsessie gaat over Project XYZ en crisiscommunicatie. Tussen de sessies door is er uiteraard de mogelijkheid om stands van onder andere The Webcare Company, 1850 contact center en Beeckestijn Business School te bezoeken!

Keynote sprekers

Claire Diaz-Ortiz, social innovation manager Twitter Inc.

Claire Díaz-Ortiz is manager social innovation bij het Amerikaanse Twitter. Ze is tevens auteur van de boeken Twitter for Good en Twitter for Business en is in 2012 door Fast Company uitgeroepen als één van de honderd meest creatieve personen in de business. Volgens het Amerikaanse blad Wired is het Claire die de paus aan het twitteren heeft gekregen.

Herman Toch, Winnaar Marketingliteratuurprijs 2012:

Herman Toch, winaar van de Marketingliteratuurprijs 2012, verzorgt tijdens Social Media in 1 Day de eerste keynote! Zijn boek Transformeren om te overleven biedt niet alleen een visie op de getransformeerde wereld, maar ook concrete en vernieuwde paradigma's waar marketeers met nieuwe denkkaders mee aan de slag kunnen.

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies