Innovatieve Twitter campagne Philips

Vorig artikel Volgend artikel
Innovatieve Twitter campagne Philips

Ter ondersteuning van de "Philips, natuurlijk" campagne is er in samenwerking met Tribal DDB een Twitter competitie opgezet http://twitter.com/Philips_vs.

De community is gevraagd om creatieve en uitdagende ideeën te verzinnen om de superioriteit van Philips producten aan te tonen door ze aan dé ultieme test te onderwerpen. Twitteraars kunnen direct meedoen door een beschrijving van hun idee, beginnend met #Philips_vs, in maximaal 140 karakters te Twitteren. De jury, bestaande uit een product test team, een Twitter guru en wat medewerkers van Tribal DDB zal uiteindelijk één opmerkelijke uitdaging selecteren die Philips aan moet gaan. Deze ultieme product test zal worden verfilmd en geeft antwoord op de vraag of Philips echt alles aan kan?

De campagne site www.philipsvs.com toont real-time de laatste Twitter inzendingen. Verder zijn er nog wat virale films en video’s geplaatst op YouTube en Flickr om deelnemers te inspireren dat ene geniale idee te verzinnen.

Zo daagt Philips bijvoorbeeld de zon uit door te testen of het mogelijk is een haan midden in de nacht te laten ontwaken en kraaien, door gebruik te maken van een Philips Wake-up Light.

Meedoen met de competitie kan nog tot 10 juli. Overigens ontvangt de winnaar een Philips Cinema 21:9 TV.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies