StartHub Portret. Marvia: moderne dienst met ouderwets verdienmodel

Vorig artikel Volgend artikel

Go, Create, Print. Dat zijn de drie trefwoorden van het Amsterdamse Marvia. "Zelf communicatiematerialen creëren en je huisstijl bewaken!" Leonieke Daalder ging voor StartHub bij Marvia op visite en maakte een portret. Verwacht onder meer de volgende quotes:

"We hebben een heel modern product, maar ons verdienmodel is relatief ouderwets. Mensen betalen gewoon voor onze dienst."

"Wij lossen een probleem op voor een conventionele industrie. Dus er zijn ook veel mensen die het gewoon prettig vinden om een gezicht te zien, een persoon die ze wat toelichting geeft over een nieuw concept. Want het is iets wat ze niet kennen."

"Een goeie dag? Wanneer we een opdracht hebben binnengehaald. Dus wanneer we een deal hebben gesloten dan is het pas een goeie dag. Dus niet als de zon schijnt, gewoon als er een deal binnenkomt. We hebben wel vaak goeie dagen."

"Iedereen roept altijd dat print dood gaat, maar wij hebben een idee en een visie daarbij dat het op een nieuwe gepersonaliseerde manier nog steeds heel erg relevant kan zijn nog. En dat vind ik het leuke ervan: dat je echt aan het pionieren bent, tegen de stroom ingaat en niet de zoveelste social media startup bent. Maar gewoon een bedrijf bent dat eigenlijk een oude wereld naar een nieuwe wereld brengt."

En bekijk ook de pitch. Marvia in twee minuten.

Meer content

StartHub

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies